İRMİKLİ KOLAY TATLI

Merhaba,
Hepimizin kurtarıcı tarifleri vardır,kısa zamanda hazırladığımız,malzemesi az,evde her zaman bulunabilen malzeme ile yapabildiğimiz,
Bu tatlı da benim kurtarıcı tatlım,yarım saatte hazır olan,kısa sürede servis yapabildiğim lezzeti harika bir tatlı;


İRMİKLİ KOLAY TATLI
Malzemeler
1 lt.süt
9 yemek kaşığı irmik
12 yemek kaşığı toz şeker
1 limon kabuğu rendesi
2 tatlı kaşığı kakao

Yapılışı
Tencereye süt,irmik ve şeker koyularak orta ateşte sürekli karıştırılarak pişirilir.Muhallebi kıvamına geldiğinde limon kabukları eklenir,ocak kapatılır.

İster tepsiye dökülerek,ister benim yaptığım gibi kalıba koyularak servis edilebilir.Ben yarısını ıslatılmış kalıba döktüm,kalanına kakao ekleyip karıştırdım.kalıba döküp soğuduğunda ters çevirerek,dilimledim ve servis ettim.

Süslemek sizin zevkinize kalmış,tarçın,toz fıstık koyabilirsiniz,çikolata sos ile servis edebilirsiniz.

Afiyet olsun,

Yorumlar

  1. İrmik tatlısı hızlı donabilme özelliğiyle gerçekten de en pratik sütlü tatlı bence (bazen kalıba dökmeye yetişemiyor insan, kaskatı oluveriyor:) Tupper prenses tacıyla da pek güzel olmuş.. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim,
Onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SULU KÖFTE

HAŞHAŞLI TATLI

REVANİ